تبلیغات



بانک پاسارگاد تراکنش ناموفق را پیامکی اعلام می کند

به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بانک پاسارگاد یکی از بانک هایی بوده که همواره در ارائه خدمات منحصر به فرد و جالب توجه پیشگام بوده و نوآوری های بسیاری را در شبکه بانکی ارائه کرده است. در تازه ترین این نوآوری ها، این بانک بزرگ تراکنش های ناموفق بانکی که از حساب مشتری کسر می شود را به اطلاع مشتری می رساند. طبق یک توافق صورت گرفته از ابتدای سال جدید بسیاری از بانک ها و موسسات اعتباری برای ارسال پیامک های حساب بانکی مبلغی را به عنوان کارمزد سالیانه از مشتریان کسر می کنند. بنابراین مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه مصوب ندارد پیامک های واریز و برداشت از حساب خود را نیز دریافت نخواهند کرد. اما بانک پاسارگاد به منظور تکریم مشتریان و مشکلات شبکه شتاب و واریز های ناموفق که در شبکه بانکی مرسوم است، پیامک تراکنش ناموفق را حتی برای کسانی که در سامانه پیامکی واریز و برداشت عضو نشده اند نیز ارسال می کند. تراکنش های ناموفق زمانی رخ می دهد که به عنوان مثال از درگاهی خرید اینترنتی انجام داده اید اما با پیام عدم پاسخ از کارت بانک صادرکننده مواجه خواهید شد. معمولا در اینگونه موارد مبلغ مورد نظر از حساب کسر و پس از دقایقی کوتاه مجددا به حساب بازگردانده خواهد شد. این پیامک واریز به حساب به علت قطعی شبکه شتاب برای همه مشتریان بانک پاسارگاد، حتی مشتریانی که آبونمان سالانه پیامکی را پرداخت نکرده اند نیز ارسال می شود.
مرداد 9ام, 1395 | 0 views | دسته: قیمت ها
برچسب ها: ،

توضیحاتی در باب نویسنده



افزودن نظر: